Viešojo transporto vizija

Konkurso būdu į 14, 18, 27, 31, 67, 115 maršrutus įleisti privačius vežėjus su Vilniečio kortele ir lengvatomis

Rezultatas – 1 km pervėžimo kaina sumažės nuo 1,87 Eur iki 1,40 Eur. Mažos talpos autobusai važiuos dažniau ir greičiau. Nauji autobusai vežėjo sąskaita. 

Integruoti geležinkelį į Vilniečio kortelę

N. Vilnią per 10-12 minučių galima pasiekti traukiniu, deja dėl nereguliaraus grafiko ir vieningos bilietų sistemos nebuvimo keleivių srautai yra labai maži. Seniūnijos teritorijoje yra 3 sustojimai: Pavilnys, N. Vilnia ir El. tr. depas. Integravus į Vilniečio kortelę galimybę miesto teritorijoje važiuoti traukiniu padidėtų stočių prieigų patrauklumas. Ateity, jei bus įgyvendinamas LFF futbolo komplekso projektas svarstyti papildomo sustojimo įrengimo galimybes. Prieš 4 metus buvo vykdoma apklausa “Ar važiuotumėte traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilniaus g. st. jei galiotų tie patys vienkartiniai ir mėnesiniai bilietai kaip ir autobusuose, o 14 ir 67 autobusų grafikai būtų suderinti su traukinių grafiku?”.  69,1 proc. respondentų pradėtų naudotis geležinkeliais.

Aktyviam miesto gyvenimui reikia sugrąžinti naktinius maršrutus

Papildomų stotelių, įvažų įrengimas, tinklo plėtra naujuose kvartaluose, Linksmojoje g.