Viešojo transporto vizija
Konkurso būdu į 14, 18, 27, 31, 67, 115 maršrutus įleisti privačius vežėjus su Vilniečio kortele ir lengvatomis
Rezultatas – 1 km pervėžimo kaina sumažės nuo 1,87 Eur iki 1,40 Eur. Mažos talpos autobusai važiuos dažniau ir greičiau. Nauji autobusai vežėjo sąskaita.
Integruoti geležinkelį į Vilniečio kortelę
N. Vilnią per 10-12 minučių galima pasiekti traukiniu, deja dėl nereguliaraus grafiko ir vieningos bilietų sistemos nebuvimo keleivių srautai yra labai maži. Seniūnijos teritorijoje yra 3 sustojimai: Pavilnys, N. Vilnia ir El. tr. depas. Integravus į Vilniečio kortelę galimybę miesto teritorijoje važiuoti traukiniu padidėtų stočių prieigų patrauklumas. Ateity, jei bus įgyvendinamas LFF futbolo komplekso projektas svarstyti papildomo sustojimo įrengimo galimybes. Prieš 4 metus buvo vykdoma apklausa “Ar važiuotumėte traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilniaus g. st. jei galiotų tie patys vienkartiniai ir mėnesiniai bilietai kaip ir autobusuose, o 14 ir 67 autobusų grafikai būtų suderinti su traukinių grafiku?”. 69,1 proc. respondentų pradėtų naudotis geležinkeliais.
![](https://naujojivilnia.lt/wp-content/uploads/2020/12/DSC_7588.png)
![](https://naujojivilnia.lt/wp-content/uploads/2020/12/Capture2-2.png)
Aktyviam miesto gyvenimui reikia sugrąžinti naktinius maršrutus
Papildomų stotelių, įvažų įrengimas, tinklo plėtra naujuose kvartaluose, Linksmojoje g.
![](https://naujojivilnia.lt/wp-content/uploads/2020/12/1504486_656600687779000_591679680011471978_o-1024x683.jpg)